30 mayo 2005

Diumenge de Corpus

catifa de flors Posted by Hello



I aquest meravella em va regalar el diumenge, ja que no vaig poder tastar-la pel matí me la van guardar per l'hora de dinar (aquí va una careta amb un somriure i una picada d'ull)



Desprès de tornar de Barcelona vaig arribar a Sitges per dinar amb la Bàrbara, no recordava que era Corpus i així em vaig trobar el poble ple de cotxes fins el cap d'amunt, al final vaig poder aparcar i al poble em vaig endinsar, estava ple com un ou.



I de cop i volta em trobo amb un regal que no m'esperava, les catifes de flors i allà que vaig tota engrescada a fer un munt de fotos.



Va ser un diumenge tranquil i relaxat en bona companyia i bona conversa, m'agrada parlar amb la meva filla. Vam dinar en un restaurant on es poden menjar tot de especialitats ben estranyes, que es el que m'agrada a mi i a ella i a més a més també puc compartir.



¿Rodó no?

No hay comentarios: